گل‌محمدی: شرایط بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی بسیار خوب است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار این تیم با گل‌گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با تیم گل‌گهر در مورد این دیدار گفت: تیم حریف قابل احترام است و فوتبال خوب و هیجانی و هجومی را به نمایش می‌گذارد. فکر کنم بازی سختی خواهیم داشت. بازیکنان و مربیان خیلی خوبی دارند و ما باید در خط حمله و دفاع متمرکز باشیم. ما در فشار مسابقات هستیم و فکر کنم پنجمین مسابقه ای است که هر ۴-۵ روز انجام میدهیم.

او ادامه داد: شرایط بچه ها از نظر روحی روانی بسیار خوب است و آماده بازی هستیم و از هواداران هم بابت حمایت هایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم هرجا هستند سالم و سلامت باشند. انشالله فردا بازی خوبی انجام دهیم و همراه با برد باشد. بازیکنان تلاش زیادی کردند و روزها و هفته های سختی را پشت سر گذاشتند. ما مشکلات زیادی داشتیم و رفته رفته این مشکلات کمتر شد تا شرایط نسبتا خوبی حکم فرما شود. امیدوارم با حمایت هواداران و مدیریت، بتوانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم. انشالله فردا هم برنده شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
اي بابا پول مملكت دست شماست ديگه ،ميگم آقايحيي شماكه بايك مصاحبه ميتونيد همچي روتغيير ميدي درخصوص وضع مملكت ومشكلاتش يه دردل كن
آخرین اخبار